Jesteś tutaj

Multiagencje rozwijają sieci

W oddziale, w internecie, ale także przez telefon. Polisę kupisz, jak i gdzie chcesz – pisze Rzeczpospolita. 

Towarzystwa ubezpieczeniowe stawiają na multikanałowość w sprzedaży swoich produktów. Ważną pozycję stanowią tu multiagencje, które są coraz bardziej doceniane także przez klientów. Dysponują one szeroką ofertą różnych ubezpieczycieli, a co ważniejsze – są w stanie porównać ją dla klienta i dobrać najbardziej dopasowany do niego produkt.

 

 

Bartosz Salwiński, współwłaściciel AB Port, tłumaczy, że klienci coraz częściej oczekują od pośrednika ubezpieczeniowego przedstawienia uczciwego przeglądu rynku, czyli porównania odpowiednich dla niego ofert. Dlatego idą do multiagencji, gdzie otrzymają zestawienie różnych ofert. Zauważyli to ubezpieczyciele, którzy coraz chętniej współpracują z multiagentami, nawet kosztem swoich agentów wyłącznych.

Więcej w Rzeczpospolitej